Alles verliep zoals afgesproken en gepland. Topinstallateur!

Alles verliep zoals afgesproken en gepland. Topinstallateur!

top

Alles werkt top , vlotte bestelling en ook contact achterfa met de betaling problemen werd opgelost.

na oplossing fout.

IK denk 5 sterren, er is een fout in afmetingen gebeurd. er word een nieuwe geleverd . Dus top. Service hierdoor dikke 5. DE PLAATSER ZEER VRIENDELIJK.PROPER WERK Dus na plaatsen nieuw rolluik Score van 5

snelle en efficiënte hulp en info

Kwam snel ter plaatse en goede hulp

Heel tevreden

Goede kwaliteit, termijngerechte levering en plaatsing en goede service naverkoop.

Alles geleverd volgens afspraak

Zeer vlot

Snelle herstelling

Snel dag van herstellen ingepland Goede communicatie en opvolging

Goeie prijs kwaliteit

Correct geleverd, alles mooi aanwezig en correcte afmetingen.

Proper net en mooi

Zeer vriendelijke plaatsers Op tijd, mooi werk geleverd, prima afwerking, zeer mooi

Duidelijke en gedetailleerde communicatie, alsook een professionele vakman maken me zeer tevreden !

Mail communicatie helder en vriendelijke telefonische contacten met de technieker. Zeer correct bedrijf.

Tevreden van de levering

Alles is in orde en werd netjes op tijd geleverd.

Snel en correct

Goede opvolging Goede afwerking Snel contact

Gebruiksvriendelijk site

Gebruiksvriendelijk site Vriendelijke chauffeur bij aflevering

Goed ervaring. Enige minpunt, het duidelijkheid over het leveringsdatum en het bevestigen van bestellingen. Maar hele goed bereikbaar en kwalitatief producten.

Een aanrader

Na prijsvraag en daarna de bestelling plaatsen wordt het correct opgevolgd. Afspraken worden stipt nagekomen en. Vriendelijke vakmensen

Super vlot handelen

Gekegen wat gevraagd

Prima service, afspraak wordt uitgevoerd

Prima service, afspraak wordt nauwlettend uitgevoerd.

Rolluik geplaats

Mooie rolluik. Goede afmeting en goed ingepakt. Alles is in orde. Top bedrijf beveelt ik aan .

Positief

Goede afspraken die ook correct nagekomen werden. Vriendelijk en professioneel.

Matig tevreden

Ik ben al bij al snel gecontacteerd voor een afspraak maar spijtig dat de eerste afspraak niet werd nagekomen en dat ik ook niet werd verwittigd. Daarnaast is het spijtig dat er geen prijsbestek kan opgemaakt worden voor werken die nog uitgevoerd moeten worden. Ik kreeg tijdens de tweede afspraak wel de correcte informatie wat er zou kunnen mis zijn aan de rolluik.

Prijs kwaliteit super...degelijk marteriaal en snelle en vlotte plaatsing alles verliep naar wens...yves is een bekwaam en vriendelijk persoon

Efficiënt, professioneel, houden zich aan hun beloften

Vlotte hulp bij kiezen van de configuratie. Professionele en snelle installatie. Ook toen er een wespennest vanonder het dak kwam, was Creazza niet klein te krijgen!

gemakkelijk

alles goed verlopen

Mooi afgewerkte screen.

Het is zeker een aanrader!Alles ziet er van degelijk materiaal uit en mooi afgewerkt. Één minpuntje, de sreen is 3m70 lang en dan is het aangeraden om deze in het midden eens vast te zetten maar er is zo goed als geen plaats om dit te doen.De chauffeur was een super vriendelijke kerel

gewoon goed

alles goed verlopen

Bilksken 4 B

9920 Lievegem

Over Creazza

Bij Creazza kan je online buitenschrijnwerk kopen aan budgetvriendelijke fabrieksprijzen mét kwaliteitsgarantie. Alle producten zijn samengesteld uit materialen en onderdelen van gekende A-merken die we nadien in eigen land en volledig op maat assembleren. Je koopt trouwens niet bij een doorsnee commerciële webshop, maar bij specialisten met kennis van zaken. De initiatiefnemers van Creazza zijn namelijk zelf professionele installateurs die techniek, kwaliteit en duurzaamheid altijd vooropstellen. Kies je voor doe-het-zelf installatie, dan kan je bovendien op hun technische expertise rekenen voor al je vragen